niedziela, 6 września 2015

Siemanko!
Zaczynam blogowanie po raz setny :) Mam nadzieję, że tym razem zostanę tutaj na dłużej.
Hm, może powiem troszkę o sobie.Mam na imię Paula, skończyłam 18 lat, mieszkam w okolicach Kielc.Interesuje się fotografią i modą.Biorę udział w pokazach mody, które odbywają się na terenie Kielc.Każdej osobie mającej do tego jakiekolwiek predyspozycje polecam to jak najbardziej, bo na prawdę jest to ciekawe przeżycie :) Myślę, że w trakcie prowadzenia bloga poznacie mnie lepiej, nie ma co się rozpisywać jak na ten moment.Te wakacje minęły dosyć szybko, ale nie mam co narzekać, bo było ciekawie.Teraz muszę zmierzyć się z nauką w 3 klasie technikum, chyba źle nie będzie.
Na blogu będą głównie zdjęcia mojej osoby, ale nie tylko.Postanowiłam, że na początek dodam najstarszą "sesje", moje pierwsze zdjęcia robione ponad 3 lata temu.Dużo się zmieniło u mnie od tamtego czasu, ale czasami miło powspominać jak to było kiedyś.. na przykład moja kochana grzyweczka:) Czekajcie na kolejny post, na pewno będą jakieś nowości.

Zapraszam na aska oraz insta @yooshandy 









koszula (h&m) / szorty (pull&bear) / buty (new look)

24 komentarze:

  1. Genialna stylizacja! Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga, dużo weny i pomysłów! No i powodzenia w szkole musimy jakoś przetrwać ten rok :D

    Proszę o poklikanie w linki u mnie, zapraszam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś:) Życzę Ci powodzenia i weny:)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    http://i-am-caroline-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej c:
    Weny życzę!
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia z blogowaniem, nie żalujesz, że wybrałaś technikum? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żałuje :) powiem Ci że moje koleżanki w tym roku szkolnym będą pisały mature a ja nie czuje sie jeszcze za bardzo gotowa na to, zaliczyłam egzaminy zawodowe, w 4 klasie mam kolejne, będę miała niby głupi papierek na zawód ale jednak to może być przydatne w przyszłości :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia po raz setny! :D
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia. Życzę ci powodzenia.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości życzę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w blogowaniu, ja też zaczynałam po raz setny cztery miesiące temu i bardzo się wkręciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia :) życzę powodzenia w blogowaniu i więcej wspaniałych postów :)
    ja również zaobserwowałam ;)
    maandy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome post! Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, powodzenia w blogowaniu :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i wytrwałości kochana :*

    Zapraszam do mnie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę masz śliczną urodę, czekam na kolejne posty. ;)
    Mam pytanie, poklikałabyś u mnie i napisała ceny w kom? Naprawdę baardzo przydałaby mi się każda pomoc i postaram się odwdzięczyć przy najbliższej okazji ;) Z góry dziękuję :*
    http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś ciekawą osobą. I bardzo ładną :)
    Mam nadzieję, że zostaniesz tu na długo.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna <3 + super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja i śliczne zdjęcia :D też jestem po technikum i ogromnie się z tego cieszę :) powodzenia w bloggowaniu :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń