wtorek, 15 września 2015

Siemanko kochani! Jejku chce dodać ten post już od tygodnia ale cały czas coś mi wypada i na prawdę nie mam kiedy. Szkoła, nauka, praca w weekend, spotkania ze znajomymi i czas leci :) Jestem mile zaskoczona jeszcze większym odzewem do poprzedniego wpisu. Na prawdę jesteście cudowni. Dzisiaj chciałam pokazać Wam coś co po prostu lubię robić. Mianowicie jest to modeling. Uważam, że modelka jak na ten moment ze mnie słaba, ale życie jest nieprzewidywalne. Wiele osób namawia mnie, abym szła w tym kierunku.. jednak coś mnie blokuje. Może chodzi o to, że są ode mnie o wiele lepsze osoby? Głupie myślenie, wiem. W tym zawodzie ważna jest pewność siebie, bez tego nie ma szans, aby zaistnieć. Zobaczymy co los przyniesie, jak na razie szczególnie nie angażuję się w to, ale muszę przyznać, że jest to mega przygoda :) Pokaże wam kilka moich zdjęć z tegorocznego wiosennego półfinału Off Fashion. Pierwsze zdjęcie pokazuje że to wcale nie jest takie łatwe. Nie mogłam dobrze oddychać a te buty były wspaniałe do chodzenia, ale dałam radę. Następna edycja już w listopadzie, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to również wezmę w niej udział.
Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze i oczywiście odwdzięczam się za wszystko:*

ASK / INSTA: yooshandy







21 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis :)
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w modelingu i prowadzeniu bloga :)
    Zapraszam do mnie!
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Modeling to trudna sprawa, jednak jak nabierze się wprawy na pewno jest o wiele lepiej. :) (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, to życzę wielu sukcesów ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę *.* powodzenia :D jeśli Cię to interesuje to idź w to dalej, bo po zdjęciach widzę, że świetnie Ci to wychodzi :) czekam na kolejne wpisy :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewam się że modeling to bardzo trudna sprawa
    ale to musi być cudowne uczucie gdy idziesz pewnym
    krokiem a wszyscy się w ciebie wpatrują :)
    według mnie, to naprawdę musi być świetne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę szczęścia! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ♥ Powodzenia z blogiem,obserwuję. Liczę na rewanż ;))

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :3 Mam nadzieję, że uda Ci się zwiększyć swoją pewność siebie i na głupim gadaniu, że są lepsi się skończy :3 Jeśli masz szansę, to walcz o nią ! :)
    Pozdrawiam cieplutko ! Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo chciałam zostać modelką, ale niestety jestem za niska mam tylko 166 cm wzrostu. Ślicznie wyglądasz, gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Świetne zdjęcia :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa takie modelowanie :) i wierzę, że to nie łatwa praca :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu uważasz, że jest z Ciebie słaba modelka. Bardzo ładnie wyglądasz na wybiegu! Po za tym, jest to tylko kwestia praktyki :) Życzę więc powodzenia na tej drodze ;)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentujesz się cudownie na wybiegu! Więcej pewności siebie, nie zwracaj uwagi na innych i krocz drogą, którą wskazuje Ci serce :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post ;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że masz taką pasję :) Śliczne zdjęcia :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zdjęcia! Gratulacje;)
    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że bierzesz udział w takich projektach. musisz się wtedy niesamowicie czuć, spełniając marzenia :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń